19.1.12

σκατά

δεν ξέρω γιατί τον τελευταίο μήνα γίνομαι μαγνήτης γκαντεμιάς. τρεις διαφορετικές περιπτώσεις και καταστάσεις, τρια συγκεκριμένα άτομα, παίζουν με την υπομονή μου. και όλοι να μου χρωστάνε λεφτά, ή να θέλουν να μου πάρουν λεφτά, να μου γαμάνε την ψυχολογία, τις μέρες των διακοπών, τις μέρες που ακολουθούν. λες και πραγματικά έχω ένα μεγάλο L ν' αναβοσβήνει πάνω απ' το κεφάλι μου. προβλήματα νομικά, συμβόλαια και υπογραφές, προθεσμίες και μηχανορραφίες, έχω αηδιάσει με το πώς λειτουργεί η πλειοψηφία των ανθρώπων, μάλλον η λέξη ηθική δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό τους... όταν αρχίζεις να ψάχνεις δικηγόρους, είναι κακό σημάδι. κάτι τέτοιες στιγμές νοσταλγείς τις ξέγνοιαστες μέρες που ήσουν ακόμα παιδί και δε φανταζόσουν τι άγχη είχαν οι γονείς σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου